План засідань педагогічних рад
КЗ «Костянтинівський ЗДО (ясла-садок) на 2023/2024 навчальний рік
№ засідання, місяць | Питання | Відповідальні |
І засідання жовтень | 1. Про обрання секретаря та затвердження складу педагогічної ради на 2023/2024 рік | Педагоги |
2. Про формування рухової та здоров’язбережувальної компетентності дошкільників відповідно до завдань БКДО | Секретар | |
3. Налагодження тісної взаємодії з батьками онлайн | Педагоги | |
4. Про затвердження орієнтовного плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників | Директор | |
ІІ засідання березень | 1. Про виконання рішень попередньої педради | Секретар |
2. Прийоми збагачення ігрового досвіду дітей різних вікових груп | Педагоги | |
3. Чинники, що заважають розвитку самостійних ігор дитини | Педагоги | |
4. Обговорення можливостей впровадження нових методів та технологій у виховний процес | Педагоги | |
ІІІ засідання травень | 1. Про виконання рішень попередньої педради | Секретар |
2. Про психологічну готовність випускників ЗДО до успішного навчання в НУШ | Педагоги | |
3. Творчі звіти педагогів про здобутки та недоліки в роботі | Педагоги | |
4. Про організацію літнього оздоровлення дітей. Обговорення плану роботи закладу на літній оздоровчий період | Директор | |
ІV засідання серпень | 1. Про виконання рішень попередньої педради | Секретар |
2. Про аналіз освітньої роботи ЗДО та підсумки літнього оздоровчого періоду за 2022/2023 навчальний рік | Директор, мед. сестра, | |
3. Про нормативно-методичне забезпечення організації освітнього процесу | Директор | |
4. Про обговорення і затвердження річного плану роботи на 2023/2024 н.р - затвердження освітніх програм на 2023/2024 н.р. - затвердження форми планування освітнього процесу; розкладу організованих форм життєдіяльності дітей, режиму роботи, графіків. | Директор |
Повноваження педагогічної ради:
- схвалює освітню програму закладу, оцінює результативність її виконання та виконання Базового компонента дошкільної освіти, хід якісного виконання програм розвитку, виховання і навчання дітей у кожній віковій групі;
- формує систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, зокрема систему та механізми забезпечення академічної доброчесності;
- розглядає питання вдосконалення організації освітнього процесу у закладі;
- твизначає план роботи закладу та педагогічне навантаження педагогічних працівників;
- затверджує заходи щодо зміцнення здоров’я дітей;
- обговорює питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи;
- затверджує щорічний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
- заслуховує звіти педагогічних працівників, які проходять атестацію;
- розглядає питання впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду та інновацій, участі в дослідницькій, експериментальній, інноваційній діяльності, співпраці з іншими закладами освіти, науковими установами, фізичними та юридичними особами, які сприяють розвитку освіти;
- визначає шляхи співпраці закладу дошкільної освіти з сім’єю;
- ухвалює рішення щодо відзначення, морального та матеріального заохочення учнів (вихованців), працівників закладу та інших учасників освітнього процесу;
- розглядає питання щодо відповідальності працівників закладу та інших учасників освітнього процесу за невиконання ними своїх обов’язків;
- має право ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту закладу та проведення громадської акредитації закладу;
- розглядає інші питання, віднесені законом та/або установчими документами закладу до її повноважень.
Коментарi